Levi on viletsam

Tänases Eesti Päevalehes on üheks arutlusteemaks EMT leviprobleemid.
Sitta kahViimasel ajal on sellest palju räägitud ja põhjusega. Aegnalgi võis täheldada halvenevat levi juba läinud aastast, ent käesoleval aastal on levi veelgi kehvem. Kui varemalt võis täheldada Aegnal halba levi vaid saare põhjarannas, siis kevadest, kui saare erinevais paigus asuvad puhkemajad uksed avasid, tõdeti samuti läbi suve tavalisest märksa viletsamat levi. Seetõttu ei saa juba üksnes praktilistest kogemustest lähtudes kuidagi nõustuda  EMT  väitega, et olukord ei ole üldse nii hull, kui üksikute klientide emotsioonidest mulje jääb. EMT selgitusega, et kehva levi taga on justkui väikesed nutitelefonid ning tänapäeva ehitusmaterjalid, lisab vaid õli tulle.

Paraku tundub, et EMT alahindab normaalselt toimiva levi vajadust, justkui oleks see seotud vaid tühipalja ajaviitega. Olgu siin või üheks näiteks käesoleval suvel Aegnal jalga vigastanud noormehe juhtum. Vigastuse tõttu ei saanud kannatanu liikuda ning ainsaks päästerõngaks oli mobiiltelefon. Paraku polnud sellest abi, sest levi lihtsalt ei olnud. Hea oli, et õhtusel kontrollreidil olev kohalik püsielanik appihüüdeid kuulis ning kannatanule abi osutas.

Loota, millal ka ükskord mõni EMT esindaja Aegnal või siis mõnes muus kehva leviga piirkonnas läbi isikliku õnnetu kogemuse olukorda parandama hakkab, on vast liiast. Ehk oleks abi ühe kommentaatori ettepanekust teha näiteks Facebookis liikumine “Üksikud emotsionaalsed kliendid”, et näha, kui üksikud need rahulolematud kliendid tegelikkuses on.